Sponsorlu bağlantılar

10 Kasım 2012 Cumartesi

Webmaster forumu, domain, hosting ve sunucu tavsiyelerim

 Selamın aleyküm öncelikle arkadaşlar nasılsınız, bendeniz Emrullah karahan nağmı değer iş adamı muhtemelen tanırsınız yav kaç zaman oldu sizleride unuttum ama tekrar geldim bugün birşeyler yazacağım kendimce yav napim canım sıkıldı dedim benim bi çöp blog vardı noldu orası felan aklıma webmaster arkadaşlarım forumlarda ki çılgınca düşünceleri hostingistan hayalleri geldi.
Hemen wp-adminime girdim yeni yazı ekle alanımdan bir yazı yazayım dedim zaten anlatarak tam bu satıra geldim neyse arkadaş ya ben size ne anlatacaktım ha.

Webmaster forumu, domain, hosting ve sunucu tavsiyelerim nedir ?

Sizi ilgilendirecek bir konu değil webmaster arkadaşlar ilgilenir genellikle böyle forum felan olayları yokmu webmasterların takıldığı kendi aralarrında kaynattılkları platformlar felan valla ben size şunu açık ve net söyleyim bende bi aralar webmaster forumlarında takılıyodum ama sonra Webmaster forumu, domain, hosting ve sunucu tavsiyelerim i okudum guüzel bir konuymuş sonraları bilgisayarımı sattım neyse bunlar garip şeyler, ben gidiyom yav yurtdışına sevkiyat var o işi çözmem lazım blogum size emanet hadi öptüm hepinizi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder